Nöjd tjej!

Nyss avslutat ett träningspass på lite mer än en timme. Funderade starkt på att strunta i det totalt idag, då jag var så jäääävla trött och har varit det hela dagen. Men se så nöjd man blir när man tar sig i kragen och gör det man ska ändå!  Mycket gladare + piggare såhär efteråt. Blev bara fokus på styrka idag, så ska upp tidigt imorgon och köra lite cardio innan skolan tänkte jag.. (får se hur det går...) Då kanske man är hyffsat pigg och glad hela dagen lång imorgon... Vore ju gött. Lite ovärt och sova sig genom skolan liksom. 

MEN nu ska jag och älskling poppa en jävla massa popcorn, ta en proteinshake och glo på idol. Är ju första gången det är live idag, såååå det kan ju bli intressant. Eller något. Kanske.


Jag och snuttizzzzz tog en liten powernap efter skolan idag.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0