ONSDAG

Heeeeeeeeeeej där folket.. Sorrey for no blogging. Until now, dårå. Tur ni överlevt.


Har väl inte gjort så mycket idag I guess. Eller mjo, mest skola och sånt. + hängt i hundparken. Hade inte tänkt att träna idag heller. Kände veeeeerkligen inte för det. Var så trött och opepp. MEEEN till slut (efter någon timmes middagslur) så tog jag mig i kragen och körde all in ändå! Ångrar det inte en sekund. Det är dagarna då det känns som jobbigast man verkligen ska träna - då det tar som bäst! Aldrig svettats så mycket alltså... Haha. Rann som ett vattenfall från ansiktet på mig. Utan att överdriva. Som att doppa ögonen i saltvatten. I.n.t.e s.k.ö.n.t.

Jaajaaaa, är i alla fall en NÖJD OCH GLAD TJEJ!  Nu blir det gg och sömn.. Natti!
 
 
 
Dagsform. Nu ska det vilas tills imorgon bitti. Då blir det upp och kötta igen, innan skolan.. PÖSS! 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Äääre lugnt om jag har dig som bakrund på min data? Behöver insperation somfan och det får ja alltid av dig! :D

Svar: haha sööt. ja men vizzzzt!
Michelle Hedberg

2013-09-05 @ 09:06:17
Postat av: Emma

Hej!
Kan inte du lägga upp i ett inlägg, på ett ungefär, hur du lägger upp din träning på en vecka?

Älskar din blogg!

Kram

Svar: Taaack! =) Kan fixa det sen,absoluut:)
Michelle Hedberg

2013-09-05 @ 18:18:33

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0