Partyyyy

Blev lite parteyy igår som sagt. Så glömde helt bort bloggen, som alltid. He-he-he. Vi var i alla fall hemma hos mig några tjejer och spelade ölspel + förade sen drog vi ned på pitchers mot kvällens slut. Absolutley-okey!

Sen ska vi ut samma bruudz + kanske några till ikväll också. Men kan nog bli lite stimmigare idag är jag rädd.  Och jag har gett Linnea fria händer att sminka mig dessutom. Haha spännande.. Kul att testa något nytt! Aja, ska ta ett bad nu och fräscha till mig lite innan det är dags igen! PÖZZ.
 
 
Lite från igår också:

 
-
 
 
 
 
Hahahhaha, och jag som glömde ta av mig mina får-strumpor innan vi gick ut..... 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0