Still sick..

Haha, skojar inte när jag säger att jag legat i soffan sedan jag vaknade i morse! Sjuukt. Men verkligen inte orkat med annat. Känt mig helt orkeslös. Så, jaa. Men åkte hem till lägenheten idag ändå. Köpte med mig lite mindre nyttigt gött skit hem. Passar på att unna mig så mycket jag kan när jag väl är sjuk.. hehe!!!

Men hoppas verkligen jag är frisk tills på måndag så man kan börja träna igen! Det här suuuuger.
 
Lättsaltade lantchips, lökdipp, marabouchoklad, och två flaskor med loka. (vattenmelon och en med päron)

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Träna inte innan du ä helt frisk va du än gör. De gjorde ja o åkte på världens lunginflamation o kunde inte träna på 5 jävla veckor, vilket gjorde att ja tyvärr tröttnade.
Kör hårt! :)

2013-09-21 @ 19:52:53

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0