Sundayy

.. älskar söndagar. Ingen söndagsångest här inte  Speciellt inte när man börjar 14.00 imorgon, HEHE!
Dock känner jag mig fortfarande rätt så sjuk och går runt och snyter mig konstant, hostar slem och känner mig alltmänt yr och efterbliven. Men vad gör väl det? Man är ju alive liksom.

Linnea kommer hit lite senare i alla fall. Vi ska väl inte göra så mycket egentligen. Chilla typ. Laga lite mat, snacka tjejsnack och sånt där trevligt! Sen ska jag väl raka sidecuten, kanske färga utväxten, fixa någon go färg på naglarna, raka benen, brunutansola-mig, och sånt där tråkigt, men som man lika gärna kan kan göra på en söndag. Mjoo0o0o. 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0