Svar på fråga

Vart är träningsshortsen köpta? Sitter dom bra?


Svar; Dom är från gina tricot. Alltså, dom är väl ok. Märks ju att det inte är "riktiga" träningskläder, men ändå helt okej för att vara där ifrån + så pass billiga.. Så jag är väl nöjd. Dock är tyget rätt så tunt för min smak och har man typ tighta trosor under, så kan konturerna synas. I alla fall mina, men ah. Jag är jättetöntig med sånt där.. Sen åker dom lätt upp litegrann, så dem blir superkorta i benen och högre i midjan. Men eftersom jag bara tränar hemma, ensam så är jag nöjd. Är nog inget jag skulle träna i ute bland folk, faktiskt. Men det är väl en smaksak. Annars är dom väldigt bekväma, följsamma och helt ok att röra sig i och träna i. 


 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0