Time for workout

Alltså shiieee3et, aldrig varit såhär mätt på länge tror jag. Rullade in i lägenheten...  Så nu sitter jag här och smälter maten, dricker loka och peppar inför ett träningspass. Snacka om att man pluffsar på sig en massa bara på en vecka, så fort man lägger av. Haha! Jag har iofs slarvat med kosten som fan också (ätit chips, chilinötter, en del pasta, massa vitt bröd, popcorn, kebab, cheeseburgare osv....) Så jag antar att jag är den enda skyldiga.  

Happ, let's go hoe. Let it buuuurn! 


Spricka i läppen, jaaaaaaaa.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: sandra

Hur värmer du upp inför ett träningspass? :) ja har sån jäävla förmåga o sträcka mig hah suck!

2013-09-25 @ 22:03:25

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0