Feellikeshit

Haaaiii, kom precis hem. Har varit i hosjö och plockat massviiis med blåbär med Linnea och Diesel. Har även hunnit med en springtur på 3.17 km, och därmed bränt i alla fall 228 kalorier.. Always something.

Nu är jag helt slut som människa. Värker i ben, fötter och vader och känner att jag skulle kunna sova två veckor framöver. Sover så jääävla sämst om nätterna. Somnar alltid vid 2-3 tiden på natten och ska liksom upp 4-5 timmar senare.. Alldeles för lite sömn. Och det märks - feel like shit.. Så idag blir det ingen träning utöver springturen. Kollapsar nog då. Så nu ska jag bara ligga i sängen och vila upp mig och glo på serier.. Hoppas det känns bättre imorgon istället!


 
Just det,hann med ett sista dopp i poolen också. 27 grader varmt i vattnet, så klagar iiinte.. ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0