SVAR PÅ KOMMENTAR

Mia om SVAR PÅ KOMMENTAR:
Men jag tycker att det går himla segt att ladda ned något med utorrent, iaf filmer och sånt. Vilken version av utorrent använder du, är det en betalversion eller? För det tar verkligen flera dagar för mig att ladda ner, skitdrygt.

Svar; Jag använder mig av vanliga gratis versionen 2.2.1, och det funkar verkligen suveränt för mig! En film laddas i snitt hem på max 5 minuter. Oftast går det fortare än så. Har dock ett ganska snabbt internet som hjälper till på traven givetvis.

Jag tror inte det är själva utorrent som är problemet, utan kanske att internet är segt, eller helt enkelt att inte så många seedar filmen. Men skulle det dock vara så att det är ditt utorrent som är kasst, så är det väl bara att tanka hem ett nytt nedladdningsprogram och testa. Typ dc++ eller bittorrent.



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Mia

Ok, tack. men kan inte du ge lite tips på hur man får det att gå snabbare då? använder du dig av nå andra speciella inställningar som gör att de går fortare? (förutom ditt snabba internet)?

2011-12-30 @ 12:15:31

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0