SVAR PÅ KOMMENTAR

linnea om GOD MORGON VÄRLDEN:
Hej! Tänkte bara höra med dig vad du har för märke på din bärbara dator?kan inte du lägga ut en närmare bild på den? Vad använder du för nedladdningsprogram? Du laddar ju ner rätt mkt. Är de inte lätt hänt att en bärbar crashar när man gör de? .. Och hur blev det med sminkvideon? :) kraam 

Svar; Tjotjo, min bärbara dator är av märket "HP G62 Notebook pc" och den är jag riktigt nöjd med! Fick den när jag fyllde 18 i början av året, den hade vunnit en massa bäst i test osv, den är grym faktiskt! :D
500 gb hårddisk, integrerad webcamera, HD-bredbildsskärm, fullstort tangentbord, naturvänlig, förbrukar mindre energi, fingeravtrycksäker desing, windows 7, intel core processor, osv osv osv... Kostar någonstans mellan 4-5000:- har jag för mig.


När jag laddar hem diverse skit så använder jag mig av gamla hederliga utorrent som funkar hur bra och smidigt som helst. Ingen aning faktiskt om den skulle crasha pga av att man laddar ner..? Aldrig hört talas om det faktiskt haha! Alla mina vänner har också bärbart, och alla laddar hem minst lika mycket som jag, så det är nog inga problem. Sen finns det många bärbara som faktiskt är mycket snabbare, stabilare och bättre än vissa stationära datorer så.. Det har nog ingenting att göra med om den är bärbar eller inte. 

Sålänge man inte laddar hem en massa virusladdade filer, så kan man nog använda vilken typ av dator som helst. Se till att läs egenom eventuella kommentarer om filen innan, som andra skrivit osv. Och se också till att ha ett bra virusskydd just in case.

Och angående sminkvideon, så verkade det inte vara så många som var intresserade, men kanske kan ta tag i det nån gång i veckan anyway! Innan utgången på söndag kanskäää..? 



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Mia

Men jag tycker att det går himla segt att ladda ned något med utorrent, iaf filmer och sånt. Vilken version av utorrent använder du, är det en betalversion eller? För det tar verkligen flera dagar för mig att ladda ner, skitdrygt.

2011-12-29 @ 22:17:39
Postat av: Mia

Men asså för mig tar det typ aslång tid att ladda ner på utorrent. va har du för version och inteställningar å så? är de köpversion du har ? för för mig tar det verkligen typ 1 dag att ladda ner filmer och sånt iaf. Musik går bra. men de är asjobbigt ( vet ja skrev en kommentar innan, men tror den försvann)?

2011-12-29 @ 22:46:27

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0