Svar på fråga


Chantal <3 om God morgon..:
använder du linser? isånnafall vilka färger & vart köper du dem? taacksaaam för svar :)

SVAR; Nej, det gör jag inte. Inte nu längre i alla fall. Använde linser mellan 2008-2010, i princip varje dag. Men mina ögon blev total förstörda, så jag beslutade mig för att aldrig använda linser igen. Och det tycker jag ingen som inte behöver linser pga synfel ska göra faktiskt. Dumt att utsätta sina ögon för risker när man egentligen inte behöver det.

Aja! Jag använde mig i alla fall oftast av bruna linser, då jag hade en liten crush för mörka ögon och totalhatade mina ljusblåa. Hade även ett par gröna, samt ett par som endast gjorde ett "djup" i ögat men inte ändrade ögats naturliga färg så att säga.

Jag handlade alltid mina linser på http://fargadelinser.se. Skitbra sida när det gäller linser. Supersnabb leverans och enkla linser att handskas med. Jag använde mig oftast av denna lins; FRESHLOOK COLORBLENDS BROWN. (1månads-lins, som man kan använda hur mycker man vill under 30 dagar)

Hoppas svaret dög.. :D


=



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0