SVAR PÅ FRÅGA


sara om lake walking:
kan ni ha henne lös? :) vet många huskykorsningar som är totalt omöjliga att ha lösa, haha ;D

SVAR; Ja, det kan vi. Eller beror helt på situation och vart man är någonstans dock. Men ute i skogen, åkrar och t.ex sjön så går det väl alltid bra. Speciellt när man har en boll med sig, då hon finner den roligare än allt annat runt om kring. Svärmor har dock henne alltid lös vart hon än är typ. Själv har jag dock henne alltid kopplad på mer befolkade ställen, då jag inte litar på henne till 100%.. Hehe, hon lyssnar väl bättre på henne I guess!

Sen är hon mest Border Collie, då hennes pappa är den renrasig sådan. (även om det inte syns i huvudtaget på mer än hennes minimala storlek..) Så hon är alltså hela 50% border collie och 25% schäfer, och 25% husky. :D

Så ah, en riktig liten energiknippe är det vi har att kämpa med.. haha. Så här efterhand så kan jag väl säga att man aaaldrig ska köpa en hund pga en gullig blocketannons och inte tänka på vilka raser man ska handskas med i ca 10 år framöver. Men ja, jag älskar min lilla prinsessa och ångrar henne inte. Hon är helt klart den mest speciella och bästa hund som finns.


Vallhund, bruksschäfer och draghund.. Allt i ett. Haha, så ni fattar nog vilken energi detta lilla monster har..?
-

HAHA, en bild på Keelas mamma, Keela och ett syskon på blocket! Gud hur hon såg ut, liten psykotisk rymdvarelse

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0