Good night

Snacka om att klockan tickar när man slösurfar..? Sjukt. Vet inte ens vart jag surfat eller vad jag gjort alls. 
Hfm. Aja. Lä väl slagga nu i alla fall om jag ska orka upp imorgon. Tänkte gå en runda på stan med Hanna. Fick ju en femhundring idag för akvariet, så ska ha väl shoppa upp den lite halft sådär. Gladchey. Måste dock bara köpa tråkiga saker så som mascara + foundation, sen var pengarna slut, weh0o0o. 

Fan vad jag skulle ha pengar om jag slutade sminkade mig. But, will not happen'. Älskar smink. 

FÖRRESTEN.. Var en som ville att jag skulle lägga upp en bild/video-tutorial på hur jag sminkar mig. Har gjort en bildversion förut, som ni hittar HÄÄÄR. Kan göra en update framöver, i videoversion om jag vågar. 

God natt och sånt!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0